tisdag 23 augusti 2011

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Nu är jag hemma och ska återgå till mina normala rutiner. Det ska bli skönt. Det som står på planeringen nu är att packa upp, fixa matsedel för resten av vecka, handla, träna och vila.

När jag kom hem fick jag två långa koftor av min sambo, en vit och en knallröd. Jag som alltid har svart. Jag kunde ha dem nu men de kommer att sitta snyggare snart, kanske blir jag också mer bekväm med att bära färg. Sköna var de iaf och det blev motiverande att tänka på mig själv i koftan, tillsammans med jeans o skjorta som väntar i garderoben, när vintern kryper närmare.

1 kommentar:

  1. SÅ snällt att köpa kläder till dig så där! Eller fyller då år?

    Visst är svart bra och enkelt, men det är roligt med färg också. Jag kombinerar oftast något riktigt knalligt med antingen en bas i svart eller i vitt, då får jag det bästa ur båda världarna. :)

    SvaraRadera