lördag 6 augusti 2011

RIVSTART 2011 2.0

Ja startat har jag ju redan gjort, men kanske dags att det blir lite RIV i starten också, så att det blir lite viktmässiga resultat. Jag fick tipset av CINDERELLA som skriver som sin viktresa i bloggen "En bal på slottet". Jag har följt bloggen ganska länge nu och hennes tankar har fler än en gång fått mig att inte ge upp min egen resa.

Rivstarten 2011 2.0 är en viktutmaning som drivs av CORNELIA. En utmaning som pågår under 8 veckor med start den 22 aug. Jag är anmäld och laddad. Mitt viktmässiga mål är att under den perioden gå ner 5 kilo och med takten jag hållit hittills verkar det som en omöjlighet, men jag ska minsann hitta mina högre växlar. Har några dagar till på mig att fundera ut hur och vilka.

2 kommentarer:

  1. Hej! Länkar till dig från min blogg - ok!?!

    SvaraRadera
  2. OK!!!

    Om du säger 5 kg så gör jag det också!!!

    Deal???? :)

    (jag hade funderat på att fega på bara 3 annars...)

    Tack för länken och berömmet! :)

    SvaraRadera