torsdag 11 augusti 2011

YES "INTERVJU" PÅ GÅNG!!

Jag ska ju börja arbetsträna och har under sommaren försökt hitta en lämplig och lockande arbetsträningsplats. Det har inte varit så lätt i semestertider. Nu har jag fått ett litet napp. Jag ska på något intervjuliknande på tisdag. Jag blev otroligt glad när jag fick det positiva beskedet. Det är inte säkert att de kan ta emot mig på arbetsträning men de har iaf gått med på att träffa mig. Innan tisdag skulle de prata om saken i teamet. Skulle jag få arbetsträna på denna plats skulle jag bli väldigt lycklig. Tror jag iaf. :) Jag har ju inte varit där än och sett hur de arbetar eller träffat någon, men jag föreställer mig det så jag hoppas... Det är ett arbetsområde inom mitt yrke som jag gärna skulle vilja arbeta med.

1 kommentar:

  1. Grattis! Och jag hoppas verkligen att det går vägen, det gäller att ha något att börja med även om det inte blir permanent.

    SvaraRadera