söndag 21 augusti 2011

Rivstart nästa

I morgon börjar rivstarten, jag startar alltså på fredagens vikt. 75,6 kg.

Idag fick jag veta att min kompis utmaning gick i stöpet. Min utmanare är gravid... superkul för henne men inte läge för viktminskning.

Det har inte gått så bra med maten idag svårt att stå emot allt det goda som mamma bjuder på.

Men:
Jag har ätit min vanliga frukost.
Jag har ätit regelbundet, små portioner, inte tagit om.
Jag har inte ätit bröd eller godis. Jag har smakat efterrätter i små mängder, lämnat trots att det varit jättegott.
Jag har tagit en stavgångsprpmenad på 3,52 km. Jag har druckit mycket vatten.

2 kommentarer:

  1. Du har hållit dig på banan med andra ord! Bravo!

    SvaraRadera
  2. Tur att du har rivstarten då :) Ni kan åka på spa ändå, det kan ni båda behöva när du lyckats med ditt viktmål i mitten av oktober :)

    Mvh, Pernilla be

    SvaraRadera