onsdag 3 augusti 2011

UNDERBAR TRÄNINGSVÄRK

Ja, jag menar det. Idag vaknade jag upp med träningsvärk och blev glad. Jag kände mig lite besviken igår över att jag inte kände något och började fundera på om jag inte tagit i tillräckligt mycket, så träningsvärken var välkommen. Det var dock med tunga ben som jag genomförde min powerwalk i morse. Det gick trögt som bara den, men jag genomförde mina fyra km på 60 min och höll på att krocka med två rådjur som förmodligen blev skrämda av mig och ville fly över vägen. Så nära har jag aldrig varit ett vilt djur.

Idag har jag förövrigt njutit av solen. Jag älskar sol och värme, min kropp mår så mycket bättre då. Jag har också funderat över lämpliga affirmationer och hur min visionboard skulle kunna se ut. Funderar på om jag ska rikta in mig på hälsa o harmoni eller om jag kan få in andra delar i livet också. Jag står ju just nu inför ett viktigt vägval när det gäller yrkeslivet som på ett sätt hör ihop med hälsan och harmonin.

Maten har fungerat bra. Nu gäller det bara att klara av kvällssuget också.
9.30 Havregrynsgröt, linfrö, vetegroddar, mjölk. Vatten
12.30 En burk tonfisk blandat med 1/2 dl kesella blandat o curry. Till det ägg, rödlök, paprika och svarta oliver. Vatten.
15.00 Proteindrink med chokladsmak serverad med is och kanel.
17.30 Naturell lättyoghurt med musli, vetegroddar, linfrö och några mandlar. Vatten
20.00 Te med mjölk finncrisp med mjukost

1 kommentar:

  1. Vilken tur att träningsvärken kom idag. Den är lite som ett kvitto på att man har tränat.

    SvaraRadera