söndag 15 april 2012

Allt registrerat

I morgon är det dags för invägning och "diet"-start i kursen tänk dig smal. Jag är taggad. Det innebär ju inget nytt för mig som sådant men det känns ändå bra och spännande på något vis för jag har bestämt mig för att verkligen arbeta med uppgifterna. Dagens uppgift handlade om förberedelse inför morgondagen genom att göra en matplan dvs skriva upp allt vi ska äta i morgon. Tänk så självklart egentligen utan plan har man ju inget att hålla sig till. Tidigare har jag alltid registrerat i efterhand, omvänt. Nu är morgondagens intag registrerat och jag vet att jag håller mig inom kalorigränsen och får en bra balans mellan kolhydrater, protein och fett.

1 kommentar:

  1. Visst är det en härlig känsla när man är peppad och känner att man är på rätt väg. Ska bli intressant att höra vad du tycker om upplägget.

    SvaraRadera