måndag 16 april 2012

STOLT

Vet ni? Det är kväll nu och jag har klarat hela dagen utan ett enda avsteg från matplanen som jag gjorde igår. Inte något extra har åkt ner i min mage. Jag har suttit ner och ätit samtliga måltider frukost, lunch, middag och två mellanmål. Riktig mat med bra innehåll inom kalorigränsen. Hurra vad det känns bra och jag måste säga att det var längesedan jag tänkte så lite på mat som idag. Jag behövde ju inte vela, fundera och bolla med mig själv om vad jag skulle äta och inte. Jag hade bestämt mig för att följa min uppgjorda plan. I kursen "tänk dig smal" ska vi göra en matplan för vad man ska äta kommande dag och sedan föra protokoll över det man faktiskt äter. Stryka det som inte åts och lägga till och ringa in det man åt som var utöver planen och som jag skrivit här tidigare är min avsikt att helhjärtat följa alla råd för att verkligen gå all in den här gången. Morgondagens matplan är klar.

1 kommentar: