måndag 30 april 2012

Vikt



Det blev ett stort minus 1,9 kg sedan i måndags. När jag registrerade resultatet i min app upptäckte jag att jag använt appen i ett år nu. Den 24 april 2011 registrerades den fördra och högsta vikten på 82 kilo. Den 10 mars 2012 har den hittills lägsta vikten på 71,8 kilo. Dagens vikt var 72,9 kg. Ni ser på bilden att det inte är någon snygg kurva utan en spretig med flera toppar och dalar. Är det något jag önskar så är det en jämn fin kurva. Hellre små stadiga steg neråt än stora kliv upp och ner. Hur eller hur är jag nu nästan 10 kilo mindre än förra april och jag är nära normalvikt igen.

Posted via mobilen

2 kommentarer:

  1. Wow, bra jobbat! Stort minus den här veckan och att ännu större totalt. Det verkar som att det förra veckans planering funkade bra :)

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Normalvikt :) Så länge kurvan sluttar stadigt neråt ska du vara glas!

    kram, pernilla be

    SvaraRadera