söndag 1 april 2012

Söndag

Jaha då var det söndag igen. Jag tror att jag har en ganska intensiv vecka framför mig igen med två helgdagar på jobbet utöver mina vanliga halvdagar. Jag ska också förbereda inför påsken både här hemma och inför min resa.

När det gäller träningen har jag samma målsättning som de två föregående veckorna med 30 min promenad eller cykling 6 dagar samt minst 15 min styrketräning 6 dagar. Det kommer att bli en utmaning men jag vill försöka prioritera det. En annan utmaning blir påskgodiset som brukar vara väldigt lättillgängligt den här tiden.
I morgon börjar också kursen "Tänk dig smal", det ser jag fram emot.

Idag har jag varit på smyckesparty. Det var trevligt och ett litet smycke som jag förälskade mig i fick följa med mig hem. Faktiskt lite kvinnligare än vad jag brukar fastna för.

1 kommentar:

  1. Tänk dig smal? Är det KBT? Det ser jag fram emot att läsa om :)

    Och du, ta en dag i taget!

    kram, pernilla

    SvaraRadera