onsdag 27 juli 2011

BESÖK

Idag har jag haft besök av mina föräldrar och jag är glad över att jag lyckades hålla mina rutiner. Det blev grötfrukost o sedan fick de följa med ut på min promenad. Den kändes jobbigare än vanligt, säkerligen för att jag gick utan musik och att jag har svårt för att gå o prata samtidigt, eftersom gången kräver all min koncentration. Efter promenaden blev det yoghurt müsli och te. De andra fikade med bullar o kakor, men jag valde yoghurt med glädje - jag var så hungrig. Därefter blev det en kort cykeltur o sedan grillade hamburgare till middag, inte världens bästa mat men ändå ok och väldigt gott. Nu har mina föräldrar åkt hem och jag tänker ta mig en kopp te med mjölk innan sänggåendet.

1 kommentar:

  1. Du måste då vara otroligt målmedveten och envis! Jag är full av beundran!

    Jag funderade på vilken typ av underlag du går på? Asfalt antar jag, skogsstigar vore nog ingen höjdare.

    Du kommer att nå ditt mål om du fortsätter på detta vis. Heja dig!

    SvaraRadera