lördag 2 juli 2011

FREDAGEN

Måste bara säga att fredagen gick bra. Att börja dagen med vattengympa i form av aqua zumba var underbart. Varmt vatten, rörelse och härlig musik gjorde att jag fylldes av massa positiv energi samtidigt som jag blev trött, så jag tror säkert att det gjorde lite nytta. Tyvärr skulle det inte bli någon mer aqua zumba förrän i höst.

Det var också kul att få göra sig i ordning på kvällen och gå bort på middag. Vi blev bjudna på kycklingsallad med vitlöksdressing och rostade solrosfrön, så det passade mig perfekt. Jag hoppade över det nybakta brödet, tog en liten portion sallad och en liten klick dressing och drack vatten. senare bjöds det på hemmagjord glass o kaffe. Det blev kaffe för min del och det kändes inte svårt att avstå, det kändes lite knepigare med den stora skålen lösgodis som stod framme på bordet hela kvällen, men jag klarade även den. Sist men inte minst. Jag hade kul och ser fram emot att lära känna dem bättre. Men oj så trött jag var (och är idag) märks att jag inte är van att vara uppe sent längre. På slutet hade jag verkligen gröt i hjärnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar