lördag 9 juli 2011

EN LITEN UPPDATERING

Igår morse när jag skulle ge mig ut på min morgonpromenad kände jag mig verkligen peppad, ville slå mitt rekord. Promenaden kändes bra men tyvärr blev det inget rekord. Det blev 3,53 km på 57 min. Stolt och nöjd ändå eftersom jag nu för andra veckan i rad lyckats uppnå mitt mål att gå ut tre gånger/vecka. Vet inte när det hände senast. Jag ska fortsätta att ha det som mål juli ut innan jag ökar min målsättning för jag vill också öva upp kontuiniteten dvs få detta till en vana innan jag lägger på mer. Däremot har jag kommit på en målsättning för sommarens motionerande, jag vill innan aug slut gå i en hastighet där jag går 1 km på 15 min dvs 4km/tim.  

matintag fredag
10.00 havregrynsgröt med vetegroddar och linfrö, mjölk med 1 tsk kakao
13.00 kokt ägg med keso, vatten
16.00 toast med rökt skinka, tomat, rödlök och brieost med sallad, gurka, paprika. vatten
19.00 proteindrink te med mjölk 

1 kommentar:

  1. Jättebra! Det påstås att det tar tre veckor att etablera en ny vana så tappa inte styrfarten nu!

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera