måndag 11 juli 2011

ETT LITET STEG NER

Ja inte blev det mycket minus men lite iaf. Vågen visade 77,2 vilket är 0,3 kg mindre än förra måndagen. Alltid något. Vi har problem med internet - därav det sparsamma bloggande. Jag hoppas det snart ordnar sig. Idag blev det ingen promenad, detta var enligt planerna eftersom jag skulle åka till sjukhuset tidigt i morse och varit där större delen av dagen. Nu är jag supertrött både fysiskt och psykiskt. Jag skulle må bra av en promenad, men jag tror att jag väljer att bara vila idag och satsar hårt resten av veckan istället. Till helgen får jag besök så jag lär behöva jobba hårt nu i veckan för att få minus på måndag.

MATINTAG MÅNDAG
07.00 Havregrynsgöt med vetegroddar och linfrö, mjölk och 1 tsk kakao.
10.00 Banan och en kopp te
13.00 Pastagratäng med köttfärs, fetaost.
16.00 Keso och kokt ägg, två finn crisp med paprikaost, te med mjölk
20.00 Te med mjölk ett kokt ägg

4 kommentarer:

  1. Tror inte det så många förunnat att gå ner varje vecka, så gläds åt dina tappade hekton :)

    SvaraRadera
  2. Du gör rätt i att inte gå ut om du absolut inte känner för det efter en hel dag på sjukhuset. Grattis till de 3 hg.

    SvaraRadera
  3. Ett minus är alltid ett minus :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  4. Hur går det med nätet för dig?

    Och du minskar, det är det inte alla som gör... :)

    SvaraRadera