torsdag 7 juli 2011

MATINTAG TORSDAG

Gårdagen gick bra, men det blev ingen kvällsfika, så igår åt jag mindre än den kalorigräns jag siktar på, men idag kommer den att överskridas något. Det blev ganska konstiga tider idag för jag blev försenad i stan och köpte då en allevobar för att klara mig till lunchen. I morgon ska jag äntligen få äta gröt till frukost igen, det ser jag fram emot. Jag har alltid vetegroddar i havregrynsgröten och dessa har varit slut, men inhandlades idag. Jag älskar havregrynsgröt med vetegroddar i men har väldigt svårt för havregrynsgröt utan vetegroddar.

Idag har det sett ut såhär:

07.30 Naturell lättyoghurt, musli, ägg, te med lättmjölk.
12.00  En allevobar. Vatten
14.30 Laxfile med yoghurtsås och sallad med rårivna morötter och purjolök.Vatten
17.30 Naturell lättyoghurt, musli. Vatten
20.00  En finn crisp med brieost te med lättmjöl.

1 kommentar:

  1. Hur många kcal per dag siktar du på? Du äter bara en lagad måltid mitt på dagen, dvs ingen middag? Fast det räcker nog bra.

    Hoppas du hittar ett bra ställe att arbetsträna på. Har du funderat på något särskilt område? Hunddagis hade jag älskat att jobba på! Jag drömmer om att öppna ett hunddagis, men jag har noll erfarenhet av hundar så det är bara en dröm :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera