söndag 24 juli 2011

NYTT REKORD

I allt elände har jag glömt att berätta att jag den 15 juli slog mitt personliga powerwalkrekord 4.02 km58 min vilket ger en snitthastighet på 1 km på 14:35 min. Det kändes riktigt härligt. Undra hur mycket jag kommer att kunna öka farten utan att ramla, det är ju där mitt största fokus ligger att inte snubbla eller ramla. Den här rekordfredagen blev en bonuspromenade , tänkte att det kunde behövas inför det kommande besöket, det blev alltså fyra promenader förra veckan istället för tre. Behöver jag säga det. Den här veckan har det inte blivit en enda. I morgon finns dock ingen ursäkt. Jag ska ut oavsett väder, viktresultat eller lust/olust.

1 kommentar:

  1. Vad är det som orsakar risken för snubbling/ramling? Balansproblem eller annat?

    Jag tycker du är tuff!

    SvaraRadera