tisdag 26 juli 2011

Tisdag

Idag blev det grötfrukost. Mums. Sedan ägnades hela förmiddagen åt att städa bilen. Tråkigt men behövligt. Proteindrink till mellanmål o yoghurt med musli o te till lunch. Därefter dags att hämta mina föräldrar som ska bo här ett dygn. Vi gillade så till middag blev det kyckling, en potatis, grönsallad o yoghurtsås. Efter maten blev det en promenad ute i terrangen för att kolla på vara djur. Promenaden var nog mer psykiskt påfrestande än fysiskt eftersom terrängen är så otillgänglig. Men en mycket fin kväll o jag var helt slut när jag kom hem. Unnade mig en bit kaka som mamma bakat tillsammans med en kopp the. Dock helt utan ångest o det blev bara en kaka o inget annat. Framgång...

I morgon planerar jag att ta med mina föräldrar på min Powerwalksväng efter frukosten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar