måndag 16 januari 2012

Hungrig

Idag har jag varit hungrig hela tiden oavsett om det gått fem min efter måltid eller två timmar. Jag vet inte om det beror på något jag ätit eller inte ätit eller om det kan ha att göra med att jag ska ha mens inom de närmsta dagarna. Men men blev några mandlar och en banan extra. Är fortfarande hungrig. Hoppas på en bättre dag i morgon. Positivit idag var att jag hann veckohandla före jobbet, har kört 30 min styrketräning och varit ute hos hästarna trots huvudvärk.

3 kommentarer:

  1. Det är lurigt med dagarna före mens, jag vet inte vad man ska göra för att få stopp på sig själv. Jag brukar nu inte alltid lyckas och inser inte förrän när det väl är dags att det var dags.

    SvaraRadera
  2. Håll fast vid dina mattider. Kroppen vänjer sig snart vid tiderna. Mota suget med protein i första hand, tex ost/skinkrullar. Dagarna innan mens har jag också ett tomt hål inombords som måste fyllas. Motion kan dämpa aptiten också.

    Kram, Pernilla be

    SvaraRadera
  3. Min aptit och mitt sug är väldigt beroende på var i cykeln jag är. Ibland kan jag stå emot men oftast inte. En banan och ett par mandlar var ju ett väldigt bra val när man känner att man måste ta något.

    SvaraRadera