onsdag 11 januari 2012

Jobb

Jag har hittat en utannonserad tjänst som känns som gjord för mig. Jag skulle verkligen vilja ha det jobbet MEN det är ett vikariat och jag är fortfarande sjukskriven och tanken är att jag ska arbetsträna ett tag till. Men arbetsträningen är ju inget tvång eller självändamål, det är för min skull. Sista ansökningsdag är på söndag så jag hinner ju skicka in ansökan om jag fixar den i morgon. Hur marknadsför man sig själv när man varit sjukskriven för utbrändhet i flera år och nu endast arbetstränar 10 timmar per vecka??? Skulle jag klara att arbeta 50 % på riktigt NU??? Kan jag säga upp mig från en fast tjänst för ett vikariat???

Jag vill, jag vill...

Nu fick jag lite att fundera på, men jag ska försöka att vänta med tankarna till morgondagen och istället fokusera på en god nattssömn.

3 kommentarer:

  1. Sov en god natt och skicka iväg din ansökan sedan. Ibland kan saker och ting klarna under resans gång.

    SvaraRadera
  2. Håller med Cinderella. Sov på saken :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker absolut att du ska skicka iväg en ansökan, om du sedan upptäcker att du inte vill/kan ta jobbet så är ju ingen skada skedd. Det är värre att ångra sig och undra vad som kunde ha hänt...

    Vad nyfiken jag blev nu, får man fråga var du bor? ) Jag är handledare inom företaget och lär ut administrativa rutiner och introducerar nyanställda bland annat. Mycket roligt!

    SvaraRadera