tisdag 3 januari 2012

Trött

Idag har jag jobbar heldag och det blev inte heller de vanliga pauserna (mellanmål i farten och lunch med barnen, inte bra för mig men det blev så idag) och det känns verkligen nu. Trött så in i och ont i huvudet. Jag klarade trots detta av att handla utan att köpa något "färdgodis". Jag åt direkt när jag kom hem och nu  ligger jag på sängen för att ge huvudvärken en chans att minska. Skulle vilja ta en tur på motionscykeln men blir det inte så blir jag inte för arg på mig själv för det för jag kan göra det resten av veckan när jag är ledig. Fokus ikväll blir att jag inte ska göra som igår, dvs stoppa något dumt i munnen utan att egentligen tänka.

2 kommentarer:

  1. Strongt gjort att inte plocka med dig något från affären.

    Du får väl bara ligga lågt ikväll, hålla dig från köket, det är en ny dag i morgon, utan huvudvärk förhoppningsvis.

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina kommentaren igår.
    Äta utan att knappt vara medveten om det är ett problem som jag också har, det slinker ner både det ena och det andra av bara farten. Hoppas fokuset infinner sig hos dig ikväll, själv ger jag sjutton i det :) Kram

    SvaraRadera