söndag 29 januari 2012

Vaknat på fel sida?

Igår hade jag en riktigt bra dag. Jag var ute i stallet och tog hand om hästarna och efter det åkte vi släde efter ardennern. Riktigt roligt. Jag hade mat kvar från fredagen som gott och väl gjorde alla nöjda även under lördagen. Så skönt att slippa tänka på matlagning. Efter maten åkte jag och sambon och handlade tillsammans, det händer inte ofta. På kvällen började jag känna mig lite grinig/gnällig och väldigt trött utan förklaring. Jag somnade innan 20.00 och har sovit hela natten. Vaknade 08.30 med sprängande huvudvärk, illamående och ond hals. Nu har jag efter mycket kämpande fått i mig gröt, te och vatten, sedan lagt mig på sängen igen. Jag hoppas att detta bara är en tillfällig svacka, att jag vaknat på fel sida, för sjuk vill jag inte bli.

2 kommentarer:

  1. Att vara i stallet gör en alltid på bättre humör!:)

    SvaraRadera
  2. Låter inte bättre än att du håller på att bli sjuk, men ibland, om man tar hand om sig, så kan man skaka av sig det raskt. Om man har tur. Jag håller tummarna. :)

    SvaraRadera