lördag 28 januari 2012

Viktresultat v 4 GULDSTJÄRNA

Viktminskning: 0,4 kg
Total viktminskning 2012: 3.2 kg
Motionstid v 4: 150 min

Glad över att veckans tidigare plus vändes till ett minus. Glad över att jag gått ner för fjärde veckan i rad. Alla minus är minus. Veckans reslutat innebär också att jag får min första guldstjärna på viktväktarna online. Jag vill ha fem stjärnor, att den första nu är infångad känns bra. Stjärna får man för varje tre kilo man minskar. Jag är också glad över att jag tagit till vara på överblivna minutrar för att motionera och att det totalt blivit 150 min. Inte mycket kanske men jag är glad över att jag lyckats bryta förra årets trend med utebliven motion och att jag nu rör mig nästan varje dag för att jag vill och inte utifrån ett måste och att det inte längre är en stor apparat för att få till rörelse.

3 kommentarer:

  1. Så jätteroligt!!!!

    Jag skulle tro att det du nu har "upptäckt" är det som är hållbart i förlängningen; en jämn lunk som fungerar i din vardag. Att hetsa och ha en massa "måsten" blir ju bara för mycket till slut. Kanske kan man få till ett liv av totalt fokus om man bara har sig själv att tänka på, men har man annat som kräver ens tid och uppmärksamhet, då är det nog det du gör nu som håller.

    Heja Hovika!

    SvaraRadera
  2. Så himla bra! Grattis till stjärnan! Skönt att du har hittat en variant som funkar för dig, utan måsten och för höga krav.

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Vad kul hitta en blogg med någon mer än mig som går på propoints :D Började i måndags med Viktväktarna Online. Ser framemot att kunna skryta med min första guldstjärna från VV också ;-) Bra jobbat!!

    SvaraRadera