torsdag 12 januari 2012

Torsdag

Idag har jag jobbat sista dagen för den här veckan. I morgon blir det "projekt städa bort julen" . Jag tycker verkligen att det är skönt, brukar kännas som att våren är här trots att vi är mitt i vintern.

Idag har jag gjort kikärtssoppa för första gången men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tyckte den var god eller inte, inget jag kommer att längta efter.

Dagens motion har bestått av intensiva intervaller på motionscykeln i 10 min.

Ikväll ska jag försöka få ihop en jobbansökan för det jag kommit fram till är att jag kan inte förlora något på att söka om det händer något med ansökan kan jag ju ta beslutet då.

1 kommentar:

  1. Precis, in med ansökan, ta stälning sen.

    Kikärter kanske man behöver lära sig att tycka om? Inte helt givet även om jag nu älskar bönor och kikärter. :)

    SvaraRadera